Sådan bliver du medlem af FAD

• Udfyld indmeldelsesblanketten og send den til kasserer@aseksuelle.dk
    (gem pdf’en på din computer når du har udfyldt den, så kan du sende den som vedhæftet fil).
  • Indbetal kontingent for indeværende år på foreningens konto.
    Hvis du melder dig ind i dag, er kontingent for resten af året: 30 kr.
    Husk at oplyse dit navn fra indmeldelsesblanketten sammen med betalingen!
    Du kan betale ENTEN
    via MobilePay på 95178
    ELLER
    via bankoverførsel til
    Reg.nr.: 9570
    Kontonummer: 11921019

Dit medlemskab er først aktivt, når du har fået email om, at kassereren har registreret din indbetaling.

Hvis du har problemer med indmeldelsesblanketten, kan du også sende de nødvendige oplysninger per e-mail til kasserer@aseksuelle.dk

Din mail skal indeholde:

• Obligatoriske oplysninger:
    • Navn (vil fremgå af medlemslisten; vælg et kaldenavn, hvis du ikke vil bruge det navn, der står på dit ID)
    • E-mail (bliver ikke synlig for andre)
  • Frivillige oplysninger:
    • Fødselsår
    • Køn
    • Første ciffer i dit postnummer
    • Tilmelding til nyhedsbrev (udkommer 10-12 gange årligt)
  • For de frivillige oplysninger bedes du desuden oplyse hvilke af dem, der må bruges til statistik.

Hvorfor støtte FAD?

Mange sociale aktiviteter i det aseksuelle miljø finder sted ved meetups arrangeret af enkeltpersoner via ScandinAVEN og Facebook, og man behøver ikke være medlem af foreningen for at deltage. Så hvorfor er det alligevel fedt at støtte foreningen? Fordi netop din støtte er med til at muliggøre følgende:

• Foreningen udfører et synligheds- og informationsarbejde, som er svært at løfte i et mere uformelt setup.
    • Vi holder foredrag om aseksualitet for at udbrede viden om emnet.
    • Vi fungerer ofte som kontaktpunkt for journalister, fagpersoner og andre, der interesserer sig for aseksualitet og derigennem udbreder kendskabet.
  • Foreningen er tovholder for deltagelse ved diverse Pride-parader for at skabe synlighed.
  • Foreningen understøtter aktiviteter i det sociale miljø – også økonomisk:
    • Vi arrangerer faste månedlige cafemøder for hele miljøet (i København og online) med bla. temadiskussioner og intromøder.
    • Vi søger fx midler hos Københavns Kommune, som er til gavn for arrangementer i hele miljøet, og yder tilskud til entrebilletter.
    • Vi yder transportstøtte til medlemmers deltagelse i aktiviteter i andre dele af landet.
  • Vi har nogle få superhyggelige arrangementer som foreningens påske- og julefrokoster og hytteture, der kun er åbne for medlemmer.
  • Medlemmer har mulighed for at modtage bestyrelsens nyhedsbrev på mail (ca. en gang om måneden).

Du kan altså sagtens deltage i det aseksuelle miljø uden at være medlem af foreningen, men vi håber du alligevel vil overveje at støtte foreningens arbejde gennem et medlemsskab.

16 Comments on “Bliv medlem

• Hej Anders,

Det er skønt, du gerne vil være medlem. Du bedes udfylde den indmeldelsesblanket, som der er et link til på denne side. Når du har udfyldt blanketten, sender du den til kasserer@aseksuelle.dk, hvorefter du bliver registreret som medlem. Har du problemer med blanketten, kan du udfylde informationerne og sende til samme mail.

Astrid, kasserer, Foreningen for Aseksuelle i Danmark

• Hej Dan,
      Så følg instruktionerne her på siden: Send indmeldelsesblanketten til vores kasserer, og indbetal kontingentet. Så vender kassereren tilbage til dig når hun har registreret begge dele.

• Hej Susanne,
      PDF’en burde være lavet sådan, at du kan skrive i felterne. Men ellers kan du også bare skrive oplysningerne ind i en mail og sende til den samme adresse.

1. Hej alle, jeg er en pige fra Lyshøjskolen og jeg skriver et projekt omkring aseksuelle. det ville være super fedt hvis i kendte en der ville svare på nogen spørgsmål omkring emnet. Så hvis i kender en må i gerne lige skrive vedkommens mail, telefon nummer eller fulde navn så jeg kan finde personen på facebook.

2. Hej Louise (jeg har slettet dit indlæg som du bad om, men nu poster jeg lige svaret her alligevel).
    I har sikkert allerede kigget jer lidt omkring på hjemmesiden her. Ellers kan I finde mere info på det engelske AVEN (www.asexuality.org), og hvis I har nogen spørgsmål, er I meget velkomne til at stille dem på forum: http://scandi.asexuality.org (eller på AVENs engelsksprogede forum som er meget større).
    Mht. til at møde andre er det nemmest hvis man er i København eller Aarhus, men der kan I også finde mere info på forum. Derudover er der vistnok nogle folk i Odense der somme tider mødes og arrangerer det via facebook.