Samarbejder

FAD samarbejder med en række andre aktører for at bidrage til at udbrede viden om aseksualitet og om foreningens arbejde.

LGBT+ Danmark

FAD samarbejder løbende med LGBT+ Danmark om fælles initiativer, f.eks. som fælles afsender på kampagner mm. FAD låner derudover lokaler hos LGBT+ Danmark til medlemsarrangementer.

Copenhagen Pride

Copenhagen Pride er arrangør af den årlige Copenhagen Pride i København i august måned. FAD samarbejder med Priden for at sikre aseksuel repræsentation i deres menneskerettighedsprogram.

Ace Organisers International

FAD deltager i det internationale samarbejde Ace Organisers International (AOI). AOI blev stiftet for at samarbejde om markeringen af International Asexuality Day og er siden blevet et forum for samarbejde mellem aseksuelle organisationer og grupper over hele verden.

Andre aseksuelle foreninger

Vi har desuden kontakt til den ungarske forening for aseksuelle, Magyar Aszexuális Közösség.